Utforsk ubegrensede muligheter med vår eksklusive sminkeveske! Skap en glamorøs skjønnhetssalongopplevelse og inviter vennene dine til en dag med lek og kreativitet. Denne sminkevesken er det perfekte verktøyet for å utforske farger og kreativitet.
Enten du foretrekker duse pasteller eller sterke nyanser, er det ingen grenser for kreativiteten. Mal og lek med en rekke farger for å skape fantastiske looks og uttrykk. Den eksklusive sminkevesken gir barn en morsom og interaktiv plattform for å utforske en verden av skjønnhet og kreativitet.
Alder: 3+
Mål: 19x13 cm
Det svenske selskapet JaBaDaBaDo ble grunnlagt i 1993 av Eva og Calle Eliasson med egen design og produksjon av leker i tre. Siden den gang har sortimentet blitt utvidet, og virksomheten har vokst. I dag selges lekene og barnemøblene deres over hele Skandinavia og i store deler av Europa. I dag er JaBaDaBaDo et klassisk svensk varemerke med leker og barneromsmøbler i lekent design.
Helt siden starten har Eva og Calle vært drevet av kjærligheten til å gi det aller beste til barn. Barns glede og lekenhet har vært utgangspunktet når de har designet og formet produktene sine. JaBaDaBaDos mål er å produsere morsomme leker og dekorative interiørdetaljer som gjør det lille ekstra på barnerommet koselig og personlig. De bruker bærekraftige og naturlige materialer i tre og bomull med fokus på farge, form og funksjon. Hvert produkt i sortimentet er utviklet med stor innovasjon og lidenskap. JaBaDaBaDos designprofil er enkel og stilren med innovative farger og mønstre. De har morsomme leker og dekorative interiørartikler med lekne mønstre, former og farger som har blitt deres varemerke.
JaBaDaBaDo har som mål å stadig lansere morsomme leker og dekorative interiørartikler. Å gjøre det lille ekstra og få barnerommet koselig og personlig. Alt for å gi barnet sin egen lille magiske verden!
Hvert år kommer det nye spennende produkter. Designerne deres utvikler stadig nye morsomme produkter og kolleksjoner. JaBaDaBaBaDo vokser med tiden innen leker og barnemøbler med en visjon om et bærekraftig forbruk for kundene.