Denne avtalen gjelder fra 20. januar 2016
Disse kjøpsbetingelsene ("Avtalen" nedenfor) er tilpasset for salg på Internett (fjernsalg). P&S Sweden AB (organisasjonsnummer: 559156-7093) er den selgende part. Kjøperen omtales som "Kunden" i denne Avtalen. Vilkårene i Avtalen er tilpasset for salg til privatpersoner over 18 år som er bosatt i Sverige, og for salg av varer ("Produkter" nedenfor).
Som kunde kan du enkelt legge inn en bestilling hos oss på http://www.pyretosnackan.se ("Nettstedet" nedenfor) eller via e-post.
Bestemmelsene i denne Avtalen gjelder ikke for kjøpsavtaler som er inngått før 13. juni 2014. For klarhetens skyld er det en datomerking i toppteksten på siden. Hvis vilkårene i kontrakten er endret, er det også angitt en sluttdato. Hvis det er angitt en sluttdato, gjelder avtalen frem til kl. 00.00 på utløpsdatoen.
Du som kunde vil få mulighet til å akseptere disse vilkårene i forbindelse med bestillingen din.
Vilkår eller deler av vilkår i denne avtalen som avviker fra ufravikelig lovgivning, er uten virkning i den utstrekning avviket ikke er til gunst for kunden.
Denne bestemmelsen gjelder bare dersom kunden er en privatperson og kjøpet er til privat forbruk.
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Hos P&S Sweden AB kan du bestille produkter enkelt og bekvemt. Vi tilbyr sikre betalingsalternativer og trygge leveranser. P&S Sweden AB mottar bestillingen din når du klikker på knappen "Fullfør kjøp" i kassen (trinn 1 av 1). Ved å klikke på "Fullfør kjøp"-knappen aksepterer du som kunde også betalingsansvaret for bestillingen din. Når P&S Sweden AB har mottatt bestillingen din, vil du motta e-posten "Pyret & Snäckan - Order XXXX" til den e-postadressen du oppga ved bestillingen. P&S Sweden AB tilbyr også kunder å legge inn bestillinger via e-post til: hej@pyretosnackan.se. Vi gir deg som kunde også muligheten til å legge inn en rask bestilling via vår gjestekasse uten å måtte logge deg inn på http://www.pyretosnackan.se.
Når du klikker på knappen "Fullfør kjøp", er denne avtalen inngått.
Handle trygt med rett til å endre bestillingen din
Hvis du ombestemmer deg, har du også muligheten til å endre bestillingen din. For å endre bestillingen din, vennligst kontakt oss på telefon: 010-33 00 777 eller via vårt kontaktskjema.
Endringer i bestillingen må varsles før bestillingen pakkes (effektueres)
.
Handle trygt med angrerett
Hvis du ombestemmer deg, tilbyr vi deg muligheten til å kansellere bestillingen din. For å kansellere bestillingen må du kontakte oss via skjemaet vårt.
Avbestilling må varsles før bestillingen pakkes (utføres)
.
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Prisene er oppgitt i svenske kroner (SEK) inkludert merverdiavgift (MVA) i henhold til gjeldende skattesats. Mva for merverdiavgiftspliktige produkter belastes med 25 %.
Fraktkostnader kan påløpe for hver bestilling, se §7. Levering i Avtalen for mer informasjon.
Gebyr
Gebyr for uavhentet forsendelse
Gebyr for uavhentet forsendelse
Gebyr for uavhentet forsendelse
Hvis du som kunde ikke henter bestillingen din på avtalt måte, vil vi kreve et gebyr på 250 SEK inkludert moms. Gebyret er nødvendig for at vi skal kunne dekke frakt- og håndteringskostnader som oppstår. Ved flere pakker belastes et gebyr på 250 SEK per pakke. Vær oppmerksom på at hvis du ikke mottar eller henter en forsendelse, regnes det ikke som at du har gitt oss beskjed om at du har angrer på kjøpet.
For mer informasjon, se §8. Angrerett og gjenkjøp nedenfor.
Tilbud
Tilbud
Tilbud og kampanjer som annonseres på nettsiden gjelder så lenge lageret rekker, med mindre andre vilkår er oppgitt i forbindelse med tilbudet.
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Alle produkter som tilbys på nettstedet, er tilpasset for bruk på det svenske markedet. Det betyr blant annet at produktene oppfyller svenske miljøkrav og sikkerhetsforskrifter. Bruksanvisninger på svensk følger normalt med hvis det er nødvendig for bruk av produktet.
Eventuelle tekniske spesifikasjoner, spesielle krav til tilleggsutstyr og informasjon om begrensninger og plomberinger vises på respektive produktside i den grad det er rimelig eller lovpålagt.
Back to table of contents
P&S Sweden AB bruker Klarna (Klarna AB, organisasjonsnummer 556737-0431) som betalingsformidler. Fakturabetaling er standard betalingsalternativ, men du kan også velge delbetaling med Klarna-konto, Klarna-kortbetaling (VISA & Mastercard, American Express) og Klarna-direktebetaling via banken din.
Vilkår og informasjon om Klarnas tjenester finner du her.
Fakturabetaling
.
Når du betaler via Klarna faktura, handler du trygt og enkelt.
Du trenger aldri å oppgi kortopplysningene dine, og du betaler alltid etter at du har mottatt varene dine.
-Har alltid varene dine før du betaler
-Betalingsfrist - alltid 30 dager.
-Du trenger aldri å oppgi kortopplysninger
-Hent faktura fra klarna
Last ned fakturaene dine fra klarna.se
-Delbetaling
.
-Part payment option
-Delbetaling
Fakturabetaling er kostnadsfritt, men hvis betaling uteblir, påløper et purregebyr på 60,00 SEK og en forsinkelsesrente på 25,00 % pluss gjeldende referanserente. Hvis det deretter ikke skjer noen betaling, kan kravet bli sendt til inkassohåndtering, der det kan påløpe ytterligere inkassokostnader. Ved kjøpstidspunktet foretas det en kredittsjekk, noe som i noen tilfeller innebærer at det tas en kredittvurdering. Du vil deretter motta en kopi av kredittopplysningen i posten. Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovgivning. Klarna behandler personopplysninger for kundeanalyse, identifikasjon, kredittkontroll og markedsføring.
Fødselsnummer brukes som kundenummer i forbindelse med kundeadministrasjon.
Delbetaling
Betalingsmåten for deg som ønsker å velge hvor mye du vil betale hver måned. Men Klarna-konto er mer enn det. I tillegg til at du alltid får varene dine hjem før du betaler, samler du alle kjøpene dine på én konto. Dette gjelder selv om du har handlet i flere forskjellige butikker via Klarna konto.
Det betyr én faktura, uansett antall kjøp.
-Få alltid varen hjem før du betaler
Betal fra 50 kr/måned eller 1/24 av totalbeløpet
-Utlever aldri
-Du trenger aldri å oppgi kortopplysninger
-Alt du kjøper samles inn
-Alle kjøpene dine samles på én konto og én faktura
_ -Betal nå
Handle nå - betal i slutten av neste måned
-Et oppsigelsesgebyr på 29 kr
-Et avbestillingsgebyr på 29 kr, uansett antall kjøp
_ - Du kan betale hele beløpet
-Du kan når som helst betale hele beløpet på én gang
For et kjøp på 10 000 SEK med Klarna Kontos grunnvilkår er etableringsgebyret 0 SEK. Den gjeldende årlige renten er 19,90 %, noe som tilsvarer en effektiv rente på 29,22 %. Kjøpesummen for kreditten er 11458 SEK. Antall avdrag er 12, og hvert avdrag er på 955 SEK. I eksemplet er det forutsatt at avdragene gjøres over en periode på ett år. Ved kjøpstidspunktet foretas det en kredittsjekk, som i noen tilfeller innebærer at det tas en kredittvurdering. Du vil deretter motta en kopi av kredittopplysningen i posten. Du finner de generelle vilkårene her.
Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon finner du her.
Kortbetaling
Kortbetaling
Kortbetaling
Med Klarna kortbetaling kan du betale med VISA, Mastercard og American Express. Kortet belastes i forbindelse med bestillingen.
Klarna håndterer kortopplysningene og er autorisert med PCI DSS-sertifisering for å garantere at kundens kortopplysninger overføres og lagres sikkert og kryptert.
Direkte betaling (bank)
Med Klarna Direktebetaling kan du betale direkte fra bankkontoen din. Klarna overfører og beskytter opplysningene dine på en sikker måte i kryptert form i kommunikasjonen med banken. Når du skal foreta direktebetalinger, må du som kunde kunne logge inn og identifisere deg hos banken din.
Når du har logget inn og autorisert kjøpet hos banken din, er betalingen fullført.
Forskuddsbetaling
Forskuddsbetaling
Forskuddsbetaling
Ved forskuddsbetaling må det aktuelle ordrenummeret oppgis som betalingsreferanse.
Hvis du som kunde har valgt forskuddsbetaling, vil bestillingen din bli utført når betalingen er mottatt av P&S Sweden AB, betal via:
Bankgiro: 5017-3731
Betal i butikk
Hvis du har bestilt produkter med levering og henting i butikk, gjøres betalingen også når du henter de bestilte produktene.
Betal i butikk
Back to table of contents
P&S Sweden AB begynner å oppfylle denne avtalen når du klikker på knappen "Fullfør kjøp" i kassen. P&S Sweden AB har oppfylt sin del av denne avtalen når du har mottatt full levering av bestilte produkter i din besittelse.
Du som kunde har oppfylt din del av denne avtalen når du har betalt fullt ut og mottatt levering av de bestilte produktene på avtalt måte.
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Varene leveres direkte til den adressen du oppga ved bestilling, eller via en agent i samarbeid med våre logistikkpartnere.
Vi tilbyr deg også å hente bestilte produkter direkte i butikk.
Lagerstatus indikerer om produktet er på lager på bestillingstidspunktet. Generelle leveringstider er angitt nedenfor, hvis bestillingen inneholder produkter med ulik leveringsstatus, vil bestillingen bli levert i delleveranser.
Vær oppmerksom på at alle leveringstider er omtrentlige. Dette betyr at leveransen kan komme tidligere eller ta lengre tid enn forventet. Vi kan dessverre ikke garantere spesifikke leveringstider, da disse vanligvis er utenfor vår kontroll.
For spesialbestilte produkter kan leveringstiden justeres, enten forkortes eller forlenges
.Vi forbeholder oss retten til å frafalle eventuelle krav om kompensasjon fra kunden i tilfelle leveringsforsinkelser. Vi bestreber oss alltid på at du som kunde skal motta dine varer innen det angitte tidsintervallet, men vi kan ikke unngå eventuelle forsinkelser i produksjonen fra leverandører utenfor vår kontroll.
.Vi forbeholder oss retten til lengre leveringstid på lagerførte varer i perioder med høy belastning på lageret. Eksempler på dette er påske, midtsommer og ferieperioder
.Hvis det oppstår forsinkelser eller avvik fra den estimerte leveringsuken for bestillingen din, vil vi gjøre vårt beste for å informere deg via e-post eller telefon.
En fraktkostnad legges til hver bestilling og vises i kassen.
Frakt
Gratis frakt for bestillinger over 499 SEK
P&S Sweden AB tilbyr gratis frakt hvis verdien av de bestilte produktene overstiger 499 SEK inkludert moms.
G jelder kun i Sverige.
Levering til Danmark er underlagt fraktkostnader
Hvis leveringstidene som er angitt nedenfor ikke gjelder for et kjøp, og hvis det ikke er avtalt en leveringstid utenfor denne avtalen, forplikter P&S Sweden AB seg til å oppfylle leveransen uten ugrunnet opphold, men senest 30 dager fra avtaleinngåelsen.
Dersom kunden skal betale på forskudd, forbeholder P&S Sweden AB seg retten til å avvente betaling før levering påbegynnes.
PostNord - pakke til utleveringssted
.
Pakken sendes til ditt nærmeste utleveringssted i løpet av 1-3 virkedager, forutsatt at produktet finnes på lager.
Du kan se lagerstatus for produktet på produktsiden.
PostNord Hjemlevering
.
Bestillingen din blir levert hjem til deg innen 1-3 virkedager, forutsatt at produktet er på lager.
Du kan se lagerstatus for produktet på produktsiden.
Avhenting i butikk
Henting i butikk
Bestillinger for henting i butikk kan normalt hentes én dag senere. Vi kontakter deg via telefon eller e-post når varene er klare for henting.
Varene utleveres til deg mot fremvisning av ordrebekreftelse og legitimasjon.
Levering
Levering langs landpostruter og i byområder
__ Levering langs landpostruter og i byområder
Hvis leveringsadressen din ligger langs landpostruter og på øyer uten normale broforbindelser, kan leveringstiden bli forlenget med 1-3 hverdager.
Leveringsforsinkelse
Forsinkelse ileveringen
.
Hvis det oppstår en leveringsforsinkelse som er av vesentlig betydning for deg som kunde, har du rett til å heve denne avtalen kostnadsfritt, eller hvis P&S Sweden AB ikke kan overholde en leveringstid som er avgjørende for at kunden skal kunne inngå avtalen og kunden har varslet om dette før avtaleinngåelsen.
Dersom kjøpet gjelder en vare som skal spesialtilpasses, produseres eller anskaffes spesielt etter kundens ønske og P&S Sweden AB ikke kan ta varen tilbake uten vesentlig tap, har kunden bare rett til å heve kjøpet dersom formålet med kjøpet blir vesentlig forfeilet av forsinkelsen og P&S Sweden AB innså eller burde ha innsett dette.
Transportrisiko
Transportrisiko
.
Risikoen for forsendelsen går over på deg som kunde når den er levert til deg.
Det betyr at P&S Sweden AB bærer transportrisikoen frem til forsendelsen er kommet frem til deg.
Transportrisiko
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Angrerett
Kunder som inngår denne avtalen som privatperson har rett til å gå fra avtalen i henhold til lov (2005:59) om fjernsalg og avtaler utenfor fast utsalgssted. Angreretten gjelder ikke for kunder som har inngått denne avtalen som næringsdrivende. Angreretten gjelder i 14 dager (angrefristen), tiden regnes fra den dagen du som kunde har mottatt leveransen. Angreretten gir kunden rett til å undersøke varene og returnere dem dersom kunden angrer på kjøpet. Når kunden hever kjøpet, har han/hun rett til å få tilbake det han/hun har betalt, forutsatt at kunden ikke har brukt produktene i større utstrekning enn det som er nødvendig for å undersøke dem. Ved bruk av angreretten må kunden varsle P&S Sweden AB og deretter returnere alle produkter som omfattes av bestillingen til P&S Sweden AB uten unødig opphold, men senest innen 14 dager. Kunden må selv betale for returfrakten. Hvis et produkt er forseglet, kan kunden ikke bryte forseglingen hvis han/hun ønsker å benytte seg av angreretten. Du kan ikke benytte deg av angreretten hvis produktet er levert til deg og du har brutt eventuelle forseglinger som er der av helse-, hygiene- og/eller sikkerhetsmessige årsaker der emballasje og innpakning er åpnet fordi de kan ha blitt skadet uten synlig påvirkning og ikke oppfyller sikkerhetskravene, dette gjelder f.eks. bilseter og brystpumper.
Med forsegling menes også teknisk forsegling.
Når kunden har gitt beskjed om at han/hun benytter seg av angreretten, vil P&S Sweden AB foreta tilbakebetaling uten unødig forsinkelse, men senest innen 14 dager, forutsatt at P&S Sweden AB har mottatt produktene som kunden har returnert, eller at kunden har fremlagt bevis på at de er returnert. Tilbakebetaling vil skje med samme betalingsmiddel som kunden har benyttet, i den grad det er teknisk mulig. Eventuelle avskrivninger og fradrag for frakt hvis kunden har valgt annet enn standard frakt, kan bli trukket fra på tilbakebetalingen. Dersom en bestilling er lagt inn mot en faktura som ennå ikke er betalt, vil fakturaen bli kansellert.
Dersom du som kunde returnerer færre produkter enn det bestillingen omfatter, refunderes kun verdien av de produktene du returnerer.
Verdireduksjon ved utøvelse av angreretten
.
Hvis kunden har håndtert produktene mer enn det som er nødvendig for å undersøke dem, og denne håndteringen har ført til at produktene har mistet verdi. For eksempel kan verdien av produktene være redusert på grunn av slitasje. I slike tilfeller er kunden forpliktet til å kompensere P&S Sweden AB for rimelig verditap. En markedsbasert vurdering av den faktiske verdireduksjonen gjøres av P&S Sweden AB i hvert enkelt tilfelle. Fradragsnivåene som er angitt nedenfor, er kun eksempler på beregningsgrunnlaget som legges til grunn ved beregningen av verdireduksjonen.
P&S Sweden ABs vurdering er alltid basert på et helhetsperspektiv.
Nivå 1 - Hvis produktet viser mindre slitasje eller forringelse, for eksempel en mindre ripe:
20 % av verdireduksjonen.
20 % fradrag for verdiforringelse.
Nivå 2
Nivå 2 - Hvis produktet har en merkbar slitasje eller forringelse, for eksempel en tydelig ripe eller skade:
40 % fradrag for verdiforringelse.
40 % fradrag for verdiforringelse.
Nivå 3. -Hvis produktet viser skade på produktet som påvirker produktets funksjon:
60
60 % fradrag for verdiforringelse.
Nivå 4 -Hvis produktet viser betydelig skade på produktet og/eller betydelig slitasje eller forringelse av produktet:
80 % fradrag for verdiforringelse.
80 % fradrag for verdiforringelse
Hvis produktet er i en slik tilstand at det anses som usalgbart eller reparasjon ikke er økonomisk forsvarlig:
100
100 % fradrag for avskrivning.
Skade på produktemballasjen
.
Hvis produktemballasjen mangler eller er skadet i en slik grad at den ikke kan gjenbrukes:
20 % fradrag for verdiforringelse
.
Visse produkter er unntatt fra angreretten i henhold til lov (2005:59) om fjernsalg og avtaler utenfor fast utsalgssted:
Produkter som er spesialtilpasset
Produkter som er spesialtilvirket eller modifisert på kundens anmodning eller på annen måte har fått en spesiell karakter.
Produkter som kan bli ødelagt
Produkter som kan bli ødelagt, forbrukt eller vesentlig forringet i løpet av angrefristen
.
Angrerett
Prosedyre for avbestilling
.
Bruk kontaktopplysningene nedenfor for å gi P&S Sweden AB beskjed om at du ønsker å angre kjøpet.
K likk på denne lenken for å benytte deg av angreretten
.
Følgende skjema kan også brukes som mal for melding om angrerett.
Klikk her for å få tilgang til skjemaet på Konsumentverkets nettsider
.
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon__
Kontaktinformasjon
P&S Sweden AB
Meteorvägen 6
Meteorvägen 6
24534 Staffanstorp
E-post
E-post: hej@pyretosnackan.se
Telefon: 010-33 00 777
Telefon: 010-33 00 777
Telefon: 010-33 00 777
30 dagers åpent kjøp
30 dagers åpent kjøp
Åpent kjøp tilbys i 30 dager fra det tidspunktet produktet er levert til deg. Under perioden med åpent kjøp kjøper P&S Sweden AB tilbake produkter til den verdien som kunden har betalt for produktene. Kostnader for andre utførte tjenester refunderes ikke av P&S Sweden AB.
Kunden er ansvarlig for returkostnaden.
Følgende betingelser gjelder for åpent kjøp:
.
Produktet må være ubrukt og i uskadet stand.
-Varene må ikke være montert.
Produktet må ikke ha vært montert
-Originalemballasjen må være i god stand.
-Originalemballasjen må være i uskadet stand.__
-Originalemballasjen må være i uskadet stand.
Bruk av åpent kjøp
.
Klikk på denne lenken for å bruke åpent kjøp.
Kunden er ansvarlig for returkostnaden.
30 dagers bytterett
30 dagers bytterett
Bytterett
Du har rett til å bytte produktet innen 30 dager etter at produktet er levert til deg. Ved bytte får du verdien av produktene du returnerer i kreditt hos P&S Sweden AB. Kostnader som du har hatt for frakt eller andre tjenester som er utført, refunderes ikke i forbindelse med utøvelse av bytteretten. Kreditt for produkter som er kjøpt tilbake, trekkes fra verdien av de produktene du bestiller i forbindelse med utøvelse av bytteretten. Hvis verdien av produktene du har bestilt overstiger kredittsaldoen din, må du betale differansen til P&S Sweden AB. Dersom verdien av de tilbakekjøpte produktene overstiger verdien av de bestilte produktene i forbindelse med byttet, kan du bruke differansen som en kreditt ved neste kjøp hos P&S Sweden AB.
Kunden er ansvarlig for returkostnaden.
Følgende betingelser gjelder for bytting:
.
Produktet må være ubrukt og i uskadet stand.
-Varene må ikke være montert.
Produktet må ikke ha vært montert
-Originalemballasjen må være i god stand.
-Originalemballasjen må være i uskadet stand.__
-Originalemballasjen må være i uskadet stand.
Utnyttelse av bytteretten
-Varene må være i original stand.
Vi har dessverre ikke mulighet til å organisere bytte. En retur og et nytt kjøp må gjøres.
Ta kontakt med oss via vårt skjema eller på telefon 010-33 00 777.
Retur av produkter
Returnering av produkter
.
Se §10. Retur nedenfor for informasjon om returprosedyren for retur av produkter.
Retur
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Retur
Rett til å klage
En kunde som har kjøpt en vare som privatperson har rett til å reklamere på varen dersom den har en mangel i henhold til forbrukerkjøpsloven (1990:932) og forbrukertjenesteloven (1985:716). Reklamasjonsretten omfatter opprinnelige mangler og gjelder i 3 år fra det tidspunkt kunden overtar produktet. Reklamasjonsretten omfatter også feil som har oppstått under transport av produktet til kunden(se Reklamasjon av transportskade nedenfor). Et produkt som avviker fra det som er avtalt mellom kunden og P&S Sweden AB eller på annen måte viser feil, kan også anses som mangelfullt.
Mangler som har oppstått på grunn av skade forårsaket av kunden, regnes ikke som opprinnelige mangler.
Hvis kunden reklamerer på et defekt produkt etter 6 måneder fra den datoen kunden overtok produktet, er kunden også ansvarlig for å bevise at defekten i produktet var opprinnelig. P&S Sweden AB anbefaler derfor alltid å undersøke produktene når de leveres, og påpeke eventuelle feil så snart de oppdages. Ved reklamasjon på et defekt produkt har du som kunde i første rekke rett til å få feilen rettet eller et feilfritt produkt. I noen tilfeller har du også rett til å heve avtalen og få tilbakebetalt det du har betalt. Hvis reklamasjonen tas til følge, skal kunden holdes skadesløs for eventuelle kostnader som oppstår som følge av reklamasjonen. For eksempel skal kostnaden for å returnere et defekt produkt refunderes av P&S Sweden AB. Vær oppmerksom på at du som kunde må minimere eventuelle kostnader som påløper i tilfelle et produkt viser seg å være defekt.
Ved reklamasjon skal hver av partene uten ugrunnet opphold returnere det de har mottatt, og i tilfelle P&S Sweden AB skal foreta omlevering, har kunden rett til å beholde det defekte produktet i sin besittelse inntil han har mottatt levering av et feilfritt produkt.
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon for reklamasjoner
Kontaktinformasjon for reklamasjoner
Via vårt kontaktskjema eller telefon: 010-33 00 777.
Handle trygt med garanti
Garanti
Noen produkter er dekket av en garanti i tillegg til garantibetingelsene i disse kjøpsbetingelsene.
Garanti
Retur
Retur ved reklamasjon eller garantikrav
__ Retur ved reklamasjon eller garantikrav
Retur ved reklamasjon
For retur av defekte produkter eller materialer, se §10. Returer
.
Retur
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Retur
Når du returnerer produkter eller materiell til P&S Sweden AB, må produktene emballeres på en slik måte at de er beskyttet under transport. Vi anbefaler at du pakker produktene på samme måte som da de ble levert til deg, og at du bruker en sporbar forsendelsesmetode for returen. Ved retur av enkelt- eller flergangsartikler i en artikkelpakke, eller i en tilbudspris fra oss, som er basert på total kjøpesum, antall artikler, pakkerabatt, kjøp 3 betal for 2 eller lignende tilbud, justeres alle ikke-returnerte artikler i tilbudet til ordinær pris, med mindre annet er tilbudt av oss.
Kunden er ansvarlig for returkostnaden.
Trenger du hjelp med returen din?
Klikk på denne lenken for å registrere returen din hos oss.
Kostnad for retur:
Du som kunde er alltid ansvarlig for returfrakten
Refusjon:__
Refusjon
Pyret & Snäckan må bekrefte at returen er tillatt og at angrefristen ikke er utløpt før varene returneres.
P&S Sweden AB tilbakebetaler pengene uten ugrunnet opphold ved bruk av angrerett og åpent kjøp eller dersom tilbakebetaling er besluttet i en reklamasjonssak
Tilbake til innholdsfortegnelsen
Tilbake til innholdsfortegnelsen Tilbake til innholdsfortegnelsen
Klausul om tilbaketrekking
Alle produkter er underlagt eiendomsforbehold inntil kunden har oppfylt sine forpliktelser i henhold til denne kontrakten. Dette innebærer at eiendomsretten overføres til kunden i forbindelse med oppfyllelse av kundens forpliktelser i henhold til avtalen.
Kunden har dermed ikke rett til å forbruke, bruke, selge eller på annen måte foreta seg noe før eiendomsretten er overført til kunden som hindrer at produktene kan tas tilbake av P&S Sweden AB.
.
Klausul om avbestilling
.
P&S Sweden AB forbeholder seg retten til å heve avtalen dersom kunden har handlet i ond tro på grunn av feil som kunden kjente til eller burde ha innsett, som for eksempel feilaktige opplysninger om pris eller antall på nettsiden.
Ved påberopelse av hevingsretten har kunden ikke rett til erstatning eller annen kompensasjon fra P&S Sweden AB.
Forbehold om rettigheter
.
P&S Sweden AB forbeholder seg retten til å endre innholdet på nettstedet uten varsel, noe som inkluderer, men ikke er begrenset til, sortiment, priser og kampanjer.
Slike endringer påvirker imidlertid ikke avtaler som allerede er inngått mellom P&S Sweden AB og kunden.
Ansvarsfraskrivelse
Ansvarsfraskrivelse