TRYGG BETALING
PERSONLIG KUNDESERVICE
FØDSELSGARANTI
RASKE LEVERANSER
BUTIKK UTENFOR MALMØ
GÅ IKKE GLIPP AV VÅR OUTLET - OPPTIL 50 % RABATT

Returer og reklamasjoner

Hvis du trenger å reklamere eller returnere noe, er det enkelt hos oss.

Vilkår og betingelser for retur

Åpent kjøp tilbys i 30 dager fra det tidspunktet produktet er levert til deg. Under perioden med åpent kjøp vil P&S Sweden AB kjøpe tilbake produkter til det verdien som kunden har betalt for produktene. Kostnaden for returfrakt belastes når vi mottar returen. Åpent kjøp gjelder ikke for produkter som er levert til deg og du har brutt eventuelle forseglinger som er der av helse-, hygiene- og/eller sikkerhetsmessige årsaker der emballasjen og forpakningen er åpnet, da de kan ha blitt skadet uten synlig påvirkning og ikke oppfyller sikkerhetskravene. Derfor kan returer bare gjøres hvis emballasjen er ubrutt.
For at returen skal kunne godkjennes, må varene være i vesentlig uendret tilstand.
Du har alltid 14 dagers angrerett hos Pyret & Snäckan. Tiden regnes fra det tidspunktet du mottok de bestilte produktene. Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten, kan du kontakte oss via vårt skjema på knappen "Kontakt oss/FAQ" eller på telefon: +4610-33 00 777. Hvis et produkt er forseglet, må kunden ikke bryte forseglingen hvis han/hun ønsker å benytte angreretten. Du kan ikke benytte deg av angreretten hvis produktet er levert til deg og du har brutt en eventuell forsegling som er der av helse-, hygiene- og/eller sikkerhetsgrunner der emballasjen og innpakningen er åpnet fordi de kan ha blitt skadet uten synlig påvirkning og ikke oppfyller sikkerhetskravene, for eksempel bilseter eller ammepumper. Med forsegling menes også teknisk forsegling der produktet kan ha blitt skadet uten synlig påvirkning.

Kostnaden for returfrakt vil bli belastet når vi mottar returen. Produktet skal pakkes godt inn, i originalemballasjen med tilhørende inneremballasje og sammen med eventuelt tilbehør, transportskader på grunn av mangelfull innpakning vil bli belastet deg som kunde. Ikke sett adresseetiketter direkte på varens emballasje, men legg originalemballasjen i en annen eske.

Hvordan registrerer jeg en retur?

Hvordan registrerer jeg en retur? Hvordan registrerer jeg en retur?

Registrer varene du ønsker å returnere i vår returportal ved å oppgi ordrenummeret ditt (se ordrebekreftelsen) og e-postadressen som er knyttet til bestillingen din.
Lenke til returportalen - KLIKK HER Når du har fullført registreringen av returen, vil du motta en e-post med en returkvittering og en returseddel. Returseddelen skal legges ved varene som skal returneres. Vennligst legg returkvitteringen i returpakken. Hvis du har flere varer/pakker du ønsker å returnere og trenger mer enn én returseddel, kan du kontakte vår kundeservice. Når du returnerer bestillingen din, betaler du selv for returfrakten. Returkostnaden kan variere, vi tilpasser returfrakten etter hva som returneres, om det er hele eller deler av bestillingen

.

Hvordan gjør jeg en reklamasjon?

Hvordan reklamerer jeg? Hvordan reklamerer jeg?

Alle reklamasjoner håndteres kun via vår kundeservice og ikke i vår butikk i Staffanstorp.
Hvis du av en eller annen grunn oppdager at produktet ditt er defekt, ber vi deg starte en reklamasjonsprosess så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Du reklamerer ved hjelp av ordrenummeret ditt og e-postadressen som er knyttet til bestillingen din.
Lenke til returportalen - KLIKK HER! _. Når du registrerer saken, ber vi deg om å beskrive så detaljert som mulig hva som er galt, og også legge ved bilder som viser feilen. Hver reklamasjon behandles og evalueres manuelt, og du vil bli oppdatert fortløpende under sakens gang av vår kundeservice.


Ved en vellykket reklamasjon . Vær oppmerksom på at ved en godkjent reklamasjon kan det hende at vi må ta det defekte produktet tilbake, og vi betaler selvfølgelig fraktkostnaden og utsteder en fraktseddel. Du som kunde er ansvarlig for å pakke inn produktet slik at det kommer frem i god stand, du sørger også for emballasjemateriale hvis du har kastet det produktet kom i. For mer detaljerte betingelser angående reklamasjon henviser vi til våre kjøpsbetingelser, KLIKK HER!

Pakken var skadet ved levering, hva gjør jeg?


Alle reklamasjoner håndteres via vår kundeservice og ikke i vår butikk i Staffanstorp. Hvis produktet mot formodning skulle ha blitt transportskadet, ber vi deg om å reklamere så snart som mulig, senest innen 5 dager etter at du har mottatt leveransen. Vær oppmerksom på at varene alltid må kontrolleres ved levering, og at eventuelle synlige skader må rapporteres til sjåføren umiddelbart. Det er viktig at transportøren noterer at varene er skadet. For å registrere meldingen ber vi deg om å oppgi ordrenummeret ditt og e-postadressen som er knyttet til bestillingen din.
Lenke til returportalen- KLIKK HER! Når du registrerer deg, ber vi deg om å beskrive saken så tydelig som mulig og legge ved bilder av feilen og emballasjen. Hver sak behandles og evalueres manuelt, og du vil bli oppdatert fortløpende av vår kundeservice underveis i saken.

Uavhentet pakke

Uavhentet pakke

Pakker som ikke hentes ut, belastes med et gebyr på minimum 250 SEK. Gebyret gjelder håndtering, ekspedisjonsgebyr og returfrakt. Ved flere pakker gjelder 250 SEK per pakke hvis pakken ikke hentes ut. Hvis du har ombestemt deg, må du hente pakken og returnere den til oss for å unngå ekstra returgebyr i tillegg til det normale returgebyret. Det samme gjelder for hjemleveringer: Pakken må mottas og deretter returneres til oss via et ombud. Dersom leveransen blir stående på distributørens terminal etter varsling og du som mottaker ikke har avtalt med transportøren ved levering eller velger å hente pakken selv på terminalen, forbeholder vi oss retten til å belaste deg for den lagerleie som distributøren fakturerer oss. Dersom du har oppgitt feil opplysninger ved bestilling, for eksempel navn eller adresse, vil du bli belastet distributørens kostnad per pakke for å endre opplysningene.

.